A népszerű ikerpár, Mary-Kate és Ashley Olsen évekkel ezelőtt otthagyta a filmes világot valami még csillogóbbért, mégpedig a divatért, ugyanis a a színész életet divattervezésre cserélték. Az ikerlányok most egy online magazin fotózásán vettek részt, ahol saját márkájuk, A Row darabjaiban pózoltak Morgan Pilcher stylist irányítása és Miguel Reveriego fotós irányítása alatt.
“Van valami elegáns és régimódi New Yorkban. Ez pedig a Row, valamint az ő divatbemutatói. Itt nincs dulakodás, VIP lista és nem áll sem a bejáratnál, sem a színpadnál egy hadseregnyi fotós lesben. A modellek lassú, elegáns mozgása pedig leginkább a régi párizsi haute couture bemutatókra emlékeztet. Azt szeretnénk, ha a közönség az érezné, hogy része a mi világunknak. Az emberközeliség, az anonimitás az, amire a leginkább törekszünk mind az életben, mind pedig a kollekciónál. Ezt talán elég furcsa két ilyen ismert ember szájából hallani, de, amint a kollekciónkra pillant valaki, azonnal rájön, hogy mennyire igaz”- meséli Ashley.
“Találtunk egy rést a piacon, hiszen tudtuk, hogy nem volt olyan márka, amely alap darabokat kínált volna luxus minőségben és modern stílusban. Ha egy tervezői ruhát viselek, akkor azt vagy túl soknak érzem, vagy őrültnek. Szükségem van valamire, ami ezt egy kicsit megtöri, csillapítja. Ha felveszek egy Chanel kabátot, akkor alatta egy névtelen, anonim ruhát kell, hogy viseljek ahhoz, hogy valóban a különleges tervezésű kabátra szegeződjön minden tekintet, és egy olyan összképet kapjak így, ami valóban ízléses. Mi pontosan ezért hoztuk létre a Row-t, hogy betölthesse a “csendes kísérő” szerepét, természetesen fényűző minőségben”- nyilatkozzák a lányok. Ám a sors furcsa fintora, hogy ruháikat egyre többen nem elbújtatva egy luxus márka darabja alá, hanem igenis tetőtől talpig viselik.
A márka nemcsak a közönség, hanem a kritikusok által is elismert és mélyen tisztelt a kezdetek óta, ám a lányok így sem kerülhették el az újságírók “celeb tervezők” és hasonló címkéit. Pontosan erre gondolva az ikrek először arra gondoltak, hogy nem a saját nevük alatt valósítják meg elképzeléseiket, hanem keresnek egy “ál tervezőt”, akinek a háta mögött irányíthatnak. Ám a barátaik meggyőzték őket arról, hogy mutassák meg kollekcióikat az amerikai Vogue szerkesztőjének, Anna Wintour-nak.
“Már nem is emlékszem, hogy honnan indult ez az egész. Még egészen kislányok voltunk, amikor már saját ruhatárunkat mi alakítottuk. A gardróbunk nagy része felnőtt ruhákat tartalmazott, kedvenc márkáink a Chanel és Marc Jacobs voltak. Egyre inkább nem csak válogatni kezdtük a ruháinkat, hanem megalkotni, átalakítani. És ez a szenvedély szépen lassan hivatássá fejlődött”- meséli Mary-Kate.
” 9 hónaposak voltunk, amikor híresek lettünk, így bátran kijelenthetjük, hogy a hírnév végigkísérte egész eddigi életünket. Így elég tapasztalatot szereztük már ahhoz, hogy ezt másoknak is átadhassuk, hogy másokon is segíthessünk. És szeretnénk is segíteni, hiszen ez így jó…”- zárják le az interjút az ikrek.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: